Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Håkan Eklund - 17 februari 2013 01:54

Idag vaknade jag med ont i halsen och snuva utan dess like, rena syndafloden i snoken. Trots detta kom jag med och tog en flygtur längs Beaglekanalen som Ushuaia ligger vid. Storslagen natur verkligen. Jag fick t.o.m flyga planet en bit, Kapten Eklund.

Nu känner jag mig lite uschlig även om detta inte är den värsta förkylning jag haft, står ju på benen.

Nu väntar två dagars bussresa med buschcamp till Torres del Paine i Chile. Får se om det finns nåt wifi där, annars bloggar jag vidare senare.

Inga bilder idag då jag inte tagit några med mobilen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Reseinformation

Resvägen visas på denna sida på Rosa bussarna;

http://www.rosabussarna.com/publish/softadmin.aspx?id=3&JourneyId=71

 

Efter själva rundresan ska jag nog vila upp mig i Vina Del Mar vid Chiles stilla havskust.

 

Här kan du läsa mer om Vina Del Mar; http://sv.wikipedia.org/wiki/Vi%C3%B1a_del_Mar

Den engelskspråkiga varianten är mer omfattande.


Ovido - Quiz & Flashcards